Holdoversigten

Holdoversigten

26/4-20 )  Muligheder for træning;

I løbet af forgangne uge kom der lempelser af Sundhedsstyrelsens retningslinje i forhold til hold aktiviteter;

Vi har rådført os med Sundhedsstyrelsens hotline, og der er nu grønt lys for ;

Hold træning ude i haven med max 9 deltagere og en underviser, samt

Holdtræning i trænings salen i stuen med max 4 deltagere og en underviser,

Begge dele under  forudsætning af, at vi kan hold 2 meters afstand mellem jer, samt overholde alle krav til hygiejne.

Vores mål og ønske, er at så mange af jer som muligt kommer i gang med holdtræningen igen på så tryg og sikker vis som muligt.

Vi har forsøgt at kontakte alle, der har været tilmeldt et hold inden ned lukningen mhp at informere om muligheder for træning i den kommende tid. Har du ikke hørt fra os, må du meget gerne henvende dig.

Du kan på holdoversigten se, hvilke hold der kommer til at køre i de kommende uger.

Mange LOF hold og mediyogahold  kører med en kombination af onlineundervisning via zoom og fremmøde af enkelte deltagere i salen.

Enkelte LOF hold træner ude i haven. ( Alexanders to hold og Maj-Britts intervaltræning og Kettlebells/ Pilates)

GLAiD knæ og hofte moregnhold træner overvejende ude i haven og enkelte deltagere inde i salen.

Reformerhold er aflyst foreløbig.

Enkeltet hold er endnu uafklaret ( markeret med pause )

 

Vedr. tilmelding:

GLAiD Hold (grønne), Medi-yoga Hold (blå)  kan du tilmelde dig i klinikken eller på

tlf. 40 41 42 37

De øvrige hold (sort skrift) kører vi i samarbejde med aftenskolen LOF her i klinikken – du kan tilmelde dig ledige pladser på disse hold: https://lof.dk/ostfyn/kurser/motion-krop-og-bevaegelse

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en mail på info@fysiokiss.dk
eller ringe på 40 41 42 37.

OBS! Har du ikke trænet på hold før, eller har du smerter fra  led og muskler, anbefaler vi at du inden opstart kontakter og evt. bestiller individuel time hos den fysioterapeut som har holdet. Det er for at sikre at  du får det maksimalle ud af træningen – og vælger det hold, der passer bedst for dig

holdoversigt, pr. jan. 2020  ;  

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG
Jane
7.50-8.50
GLA:D knæ/hofte
Jane
7.30-8.30
Pilates – herre
Jane
8.00-9.00
GLA:D knæ/hofte
Jane
8.55-9.55
Ryghold
Jane
9.30-10.30
Pilates, begynder/
rehab.
Maj-Britt
9.15-10.15
Pilates, begynder/
rehab
Mi Sun
9.00-10.30
Yoga, hensyn
Maj-Britt
8.45-9.45
Kettlebells møder pilates
Jane
10.00-11.00
Ryghold, hensyn
Maj-Britt
10.35-11.35
Ryghold, hensyn
Jane
10.20-11.25
MediayogaPause aktuelt
Mi Sun
10.45-11.45
Øget forbrænding
Lærke
11.30 – 13.00
Yin Yoga
Maj-Britt
11.45-12-45
Knæhold, hensyn
Maj-Britt
11.30-12.30
Intervaltræning
Mi Sun
11.50-12.50
Pilates, let øvede
Maj-Britt
11.00-12.00
Ryghold, hensyn
Jane
13.00-14.00
Pilates, hensyn
Maj-Britt
13.00-14.00
Skulderhold
Jane
13.00-14.00
Ryghold
Mi Sun
14.30-16.00
Yoga, hensyn
Maj-Britt
14.00-15.00
GLA:D knæ/hofte
Maj-Britt
15.00-16.00
GLA:D knæ/hofte
Mi Sun
16.15-17.15Fysioflow
Maj-Britt
16.15-17.15
Pilates, let øvede
Alexander
16.25-17.25
Cirkeltræning, kondition og træning
Mi Sun
17.20-18.20
Pilates, let øvede
Maj-Britt
17.20-18.20
Yoga-pilates
Alexander
17.30-18.30
Mandehørm’
Jane
17.20-18.20
Pilates, let øvede
Johnny
18.35-19.35
GLA:D ryg

Starter 18/5

Johnny
18.35-19.35
GLA:D ryg 

Starter 18/5

Jane
18.25-19.25
Pilates, let øvede
Jane
19.30-20.35
Mediyoga