Øget forbrænding 

Kondition og styrke

Vil du gerne øge din forbrænding og dit overskud i hverdagen er dette holdet for dig.

Forbedret kondition og øget muskelmasse øger din forbrænding, ikke bare mens du træner, men også resten af døgnets 24 timer.

Vi starter med 20 minutters konditionstræning på BOSU-bolde eller cykler. En BOSU kan bruges som stepbænk. Blot er BOSU`en blød at lande på, så du skal balancere mere. Det er sjovt og effektivt.

Resten af tiden laver vi styrkeprægede øvelser, hvor vi bruger egen kropsvægt og mindre redskaber, som bolde, elastikker og kettlebells.

Medbring håndklæde – Du får sved på panden :)

Tempoet i starten er højt. Så du skal kende dine begrænsninger ret godt og være frisk for at deltage på dette hold.

Mandag kl. 19.30 til 20.30 Underviser: Jeanne Niebuhr Foldtved, Fysioterapeut

 

Øget forbrænding – Kondition og styrke

Holdet for dig der ønsker at få pulsen op og styrke alle kroppens muskler på en sjov og energifrigørende måde, hvorved både forbrænding og overskud i hverdagen forøges. Vi starter med god musik og opvarmer hele kroppen, herved  kommer pulsen op og konditionen styrkes. Derefter træner vi både styrke og udholdenhed med pilates inspirerede øvelser. Timen afsluttes med en god udspænding af de brugte muskelgrupper.

Torsdag kl. 10.45-11.45 Underviser:     Mi Sun Llamas Pedersen, fysioterapeut

shutterstock_194786069